czwartek, 5 lipca 2012

Kremowy żel pod prysznic Dove


Pierwsza recenzja dotyczy kremowego żelu pod prysznic Dove Visiblecare Softening. Ta seria zawiera również dwa inne żele - Brightening i Renewing. Wypróbowałam dwa z nich - ten widoczny na zdjęciu oraz Renewing. 

Co mówi producent?

Żel dla skóry suchej - stworzony, aby nadać miękkość skórze oraz jej szczególnie przesuszonym miejscom.
Unikalna formuła z technologią Nutrium Moisture została stworzona, aby odżywić i poprawić nawilżenie Twojej skóry. Używaj codziennie dla bardziej miękkiej, gładszej skóry w 7 dni oraz zauważalnie piękniejszej skóry w ciągu 3 tygodni.

Moja opinia:

Zdecydowanie polecam! Cudowny zapach, idealne nawilżenie zauważalne już po pierwszym użyciu. Moja skóra po zimie była bardzo wysuszona mimo notorycznego nawilżania różnymi specyfikami. Zdecydowałam się na kupno Dove Visiblecare Renewing, a potem Dove Visible Softening. Ten pierwszy zniwelował zauważalne wysuszenia skóry. Drugi z kolei dogłębnie ją nawilżył i nie musiałam bawić się w nakładanie kolejnych warstw balsamów. Jestem zadowolona z tego produktu, tym bardziej, że cena jest moim zdaniem bardzo przystępna, bo 11 zł / 400 ml

Ocena produktu:

10/10


4 komentarze:

  1. kochana:) Z chęcią zrobię dla ciebie nagłówek, właśnie chciałam się już zająć zamówieniem, ale potrzebuje wymiarow! niestety to blogspot:) na pingera standart to 700 na 304 tutaj to bedzie za male:) Moglabys mi napisac w komentarzu jakie wymiary???

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama używam Dove i bardzo sobie chwalę te kosmetyki :) Blog zapowiada się ciekawie, więc dodaję do obserwowanych :) I zapraszam na nową notkę do siebie :) www.alison-hale.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie żele pod prysznic dove'a

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamówienie gotowe!:) http://img515.imageshack.us/img515/763/blosc.jpg
    Pozdrawiam majorka94

    OdpowiedzUsuń

Thanks for watching! Have a nice day !